Sommarlov om typ 2 veckor.

I morgon är det sommarlov om exakt 2 veckor. Så jävla skönt. Det värsta är att jag har en del saker kvar att göra i skolan. I morgon har vi inget! Måste sy klart mina shorts på syslöjden men jag fixar det. Har inte mycket kvar. Men vi har kondition på idrotten, Ska springa ca. TRE km. Haha nu låter jag som om det är värsta mycket haha. Måste klara det under 20 minuter bara. Juste jag har omprov i biologi i morgon men jag har alla frågor här så det är bara att slå upp boken och skriva ner dom. Hur smart?! Haha och på fredag har vi svenska redovisning, svenska inlämning och teknik prov och sen är allt det dära över. ÖVER! Verkigen en happy hippo här nu. Men det är läskigt för vi har try out på fredag. Fyy blä kommer göra bort mig! I morgon är det träning med världens bästa devilsar. Haha nu måste jag läsa ut min kära bok. Men jag har 100 sidor kvar, så kan läsadet i kväll och så skriver jag bokresentionen i morgon och övar på muntliga delen då med. Perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0