Sara och Sofia.

Haha jag orkar inte skriva om dagen i skolan.. Men efter skolan åkte jag hem och fixade några saker och sen så mötte jag Bella så begav vi oss mot söder där vi skulle möta Sara och Sofia. Haha och så var deras klasskompis Evelina med. Vi strossade runt på söder och dom shoppade lite. Haha dom har ju rolig dialekt men inte lika rolig längre. Har fan vant mej med den! Men dom tycker vi pratar roligt. Haha. Sofia skulle härma stockholmska och det gick ju.. Bra! Kanske lägger in film på det. Haha men vi orkade inte gå från Slussen till stan så vi gick till tunnelbanan och så i centralen gick vi till donken och typ fika?.. Sen ville dom att vi skulle följa med till deras vandrarhem som dom bodde på så vi gjorde det. På tunnelbanan dit så fick vi höra många olika verisioner av vad det hette av Sara. Bla. Grottbana? Haha dom är lite roliga. Sen så var vi där i deras källare i typ 20? Minuter och sen skulle vi gå på promenad men vi hamnade i en park där vi pratade och så. Sen skulle dom tillbaka till sin klass och jag och Bella skulle hem. Men jag hade iafl en rolig eftermiddag och vi ses i helgen igen. Vi ska leeka på söndagen haha! :)

Sara och Bella såg en från deras klass som hade en typ ''klasströja''
Sara: Kolla det står K.Å.T (kåt!)
Bella: Men nej. Haha det är punker i mellan..

Haha alltså båda fatta ju men jag tror Sara ville skämta lite med Belutten.
Puss!


Kommentarer
Postat av: naomi

My kan vi träffas typ halv tolv eller tolv vid rissne station, imorron (a)<3

och sen kan vi gå hem till Malin fjärt och fixa oss kanske ?

2009-05-20 @ 13:48:36
URL: http://vaughn.blogg.se/
Postat av: My

Jaa det kan vi! :) <3 Ring mej om du ser detta så kan vi prata mera eller så ringer jag dej :)<3

2009-05-20 @ 15:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0