JAG HATAR MIN DATA

DEN FÖRSTÖR MITT LIV HELA JÄVLA TIDEN ÄNNU MERA!!! JAG FÖRSTÅR INTE VAD DEN HAR EMOT MIG?! HÄR SITTER JAG OCH GÖR VÄRSTA FINA FILMEN OM MITT LAG MEN SEN SKA DET PROGRAMMET BARA HACKA FÖR MIN DATA HAR PROBLEM OCH I BLAND STÄNGS DEN AV HELT PLÖTSLIGT. JAG FATTAR INTE VAD JAG GJORT DEN DEN BORDE FAN VARA TACKSAM?! OCH SÅ HAR MITT DATA BORD GÅTT SÖNDER! DET VAR PÅ JULLOVET IFS MEN ENDÅ. HUR KUL ÄR DET ATT SITTA MED TAGNET BORDET I KNÄT JÄMT?! VA?! OCH SÅ HAR JAG INGENSTANS OCH LÄGGA DET SÅ DET RAMLAR NER PÅ GOLVET OCH LÅTER ILLA I STÄLLET?! JAG SKA FAN PANTA BURKA OCH KÖPA EN LAP TOP FÖR DEN KANSKE KAN FÖRSTÅ MITT LIV LITE BÄTTRE OCH HA BRA FUNKTIONER OCH TYP INTE VARA EN PLÅT BURK FRÅN 1600-TALET?! I BLAND VILL JAG BARA SLÄNGA UT MIN DATA FRÅN FÖNSTRET.

JUSTE JAG HATAR MIN MOBIL NÄSTAN ÄNNU MERA?! DEN STÄNGS AV HELT PLÖTSLIGT NÄR JAG HAR DEN I FICKAN OCH ÄR FUL OCH JAG VILL HA EN NY FÖR KNAPPARNA GÅR BARA SÖNDER MEN NEJ PAPPA FATTAR INTE OCH KÖPER INGEN NY MOBIL TILL MIG! NU SKA JAG SMÖRA! HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Du är cp skadad.

Men det är jag med..

2009-05-27 @ 23:11:14
URL: http://nicolepippi.blogg.se/
Postat av: My

Hahahahaha! Jag kommer bomba dig med sms idag med våra blabla.blogg.se

Föressten jag har kommit på en ny sport till dig! :D



Och Ja det är du

2009-05-28 @ 08:46:11
Postat av: Nicole

HAHAHA VADÅ FÖR SPORT?!:D

2009-05-28 @ 11:27:06
URL: http://nicolepippi.blogg.se/
Postat av: My

SCOUTER SA JAG JU I TELEFONEN! HAHAHAHAHAHAHAHAHA

2009-05-28 @ 16:40:08
Postat av: Frida

"Hej här har man damp" mihiiii :)

My det är sommarlov om en två tre fyra fem sex sju åtta nio tio dagar!! Och elva till din födelsedag. jippi!

2009-05-28 @ 20:05:46
Postat av: Anonym

Frida: Jeey! Men bä jag orkar inte nästa vecka. och inte nästnästa. men vi slutar 10 över 1 på måndag :D på tisdag ska vi till skansen lite, på onsdag ska vi säkert kolla film xD juste då börjar vi halv 9 ist för 8, sen så har vi ingen sjöld eller so på torsdag, sen ska vi fika på hemkunskapen, på fredagen har vi ingen bild(?) tror jag på måndagen ska vi typ ha halvdag och typ fika säkert, på tisdagen är det klassens dag då ska vi bada, sen är det lärarmatch och typ städning, på TORSDAG är det skolavslutning sen det bästa är sedan att detä r min födelsedag på fredagen. Sen efter typ en månad och ltie mer är det din födelsedag. Men i morgon är det try out :(

2009-05-28 @ 22:26:31
Postat av: Adgar

DET ÄR BRA MY!!!!!!!!!!!

Det är fullt normalt att ha damp, dygnet runt. Precis som du.

Förresten, har inte jag typ sagt de där orden typ miljontals gånger?- Typiskt mig...

2009-05-29 @ 18:03:32
Postat av: Nicole

HALLÅ! Vilka mer än jag och Bella ska vara med dig på din födelsedag?:)

2009-05-29 @ 22:46:21
URL: http://nicolepippi.blogg.se/
Postat av: My

Vet inte nicole :p typ jojjo kanske hahaha frida..

2009-05-29 @ 23:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0