It dont matter

Förlåt för sämsta updatering men jag tränat och sovit hos Nicole hela helgen och ja inte haft tillgång till att blogga. Nästa vecka är det SM och jag är jättepeppad och det ska bli jätteroligt och se alla lagen. Yey! Nu sitter jag och chatter med min Toppis Hannis Piraris och spelar poker. Jag orkar inte skriva. Jag är cp trött. Måste läsa flugornas herre i morgon men det får jag fan stå ut med. Jag hatar plugg. Jag ska fan bli bil mekaniker och sluta plugga direkt efter gymnasimet!


Kommentarer
Postat av: Adgar

Men heter man My och är IQbefriad och vill bli mekaniker måste man ändå skaffa till sin utbildning till det! Så det så;)

2009-05-18 @ 22:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0