DYNAMITES SHALALALALA

Alltså jag orkar inte blogga. Det ända min hjärna är inställd på är Cheerleading SM som hålls i helgen. Jag är jättepeppad och jag älskar Dynamites för mig är alla lagen här bäst och värda alla guldmedaljer! <3 Jag är och förblir en stolt Dynamit. Så i helgen ska jag på fredag heja på våra Jr A diamonds, Sr A, Malin och Lollo mina tränare <3 Och Emelie som tävlar individuellt! På lördag ska jag tävla själv och så hejja på våra group stunts D5 och Dlittle5 och på söndag ska jag heja på Sr B dolphins och Mr Daisies och jag kommer skrika halsen av mej på alla lagen så jag inte har någon röst på måndag!! Men ja försöker skriva inlägg men alltså jag har typ ingen tid alls men jag älskar att blogga men jag bryr mig inte om läsarantalet men det ärsåklart kul och ha många läsare :)<3
Puss från happyhippo.

 Min coola förening♥  Dynamites ♥
 Devils <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0