Can I have this dance?

Dagen har varit bra. Har varit ovanligt trött bara. Men det händer ju också i bland! (;. Jag hinner knappt blogga nu, Alltså jag har så sjukt mycket i skolan nu. Och om ett år har jag fucking nationella.. Haha! I morgon blir dagen kortare än idag. Vi har vikariens val på idrotten och jag orkar inte. Fotboll? Isånna fall jag har ont i foten. För det har jag faktsigt. Och jag gick 1,4 mil igår! Nu ska jag gå till SO'n och fysiken. Senare ska jag göra kvittopärm. Bä! MÅSTE få MVG i hemkunskap eftersom vi får slutbetyg i det. Kommer vara svårt att få det i teknik.. Alltså jag hade G- förra terminen. Men om jag får VG i teknik ska jag jobba upp det i 9an. Men nu måste jag plugga. Ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Haha jag har VG i teknik fast jag har inte gjort något som har med teknik att göra! :O<3

2009-05-12 @ 18:54:31
URL: http://nicolepippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0