Basnäringar?!

Alltså idag på SO'n hade vi läxförhör om basnäringar.. Och jag hade inte pluggat någonting.. Men vem bryr sig om typ Anna och Kalle från Södra Skåne planterar och odlar Kycklingar?! INTE JAG IALLAFALL! Men sen så var det en fråga om fiskar och jag skrev om antarktis men jag fick VG- på hela grejen? Alltså jag orkar inte plugga och få VG på nästa sak också men om jag inte får det så kommer jag bli sur på mej själv för jag har lite för höga krav på mig... AH. I morgon ska jag hoppa studsmatta på idrotten.. Och powerwalka.. Haha nat! Men jg orkar inte blogga. I morgon är det genrep i blackan.


Kommentarer
Postat av: Olivia i spartans :D

Va kul med studs på idrotten va har bara kondition, huvva huvvaligen :O hehe

2009-05-17 @ 19:18:48
Postat av: My

Joo men vi fick typ göra vad vi ville ;)

2009-05-17 @ 22:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0